14 Kasım 2014 Cuma

Kısa Kısa



Bu akşam aldığım mutlu bir haberle ve izlediğim dizi bölümleriyle kendime geldim diyebilirim :) Hadi başlayalım:




- Talihsiz Serüvenler Dizisi ortaokul döneminde okuduğum çok sevdiğim bir seriydi. Hayatımda okuduğum en dönek karakterlerin olduğu ve en "talihsiz" olayların yaşandığı en etkileyici serilerden biri sanırım. Ne yazık ki 2004 yılında dandik bir uyarlaması yapılmıştı film olarak ve gerçekten çok kötüydü. (Gerçi Emily Browning'le tanışmama vesile olmuştu ama neyse orayı geçelim ). Şimdi son aldığım habere göre ise dizi yapılması planlanıyormuş. Umarım eli yüzü düzgün bir iş çıkar. Eğer kitaba bağlı kalırlarsa efsane bir şeyler çıkabilir :)

- Bu arada yine iki filmden uyarlama dizi haberi aldık: Evil Dead (gerçi bu filmin uyarlaması değil de devamı gibi olacakmış) ve Frequency


- Bu arada "Hell on Wheels" ve "The Mentalist"in bu sene final sezonu yapacağını biliyor muydunuz?

- Simpsons ve Family Guy'ın ortak bölümünden sonra şimdi de Futurama ve Simpsons ortak bölümü geliyor. Hazır mıyız bakalım? 


Kısa haberlerimi verdikten sonra bu da benim dizi dünyamdan: 

- Berbat giden South Park sezonuna güneş gibi doğan S18-E07 bölümüne tek kelimeyle bayıldım! Sadece ben değilmişim gerçi, şu anda Imdb'de en yüksek puanlı bölüm. Çok eğlendim bu bölümde. Demek ki hala iş var bunlarda :) 


- Family Guy, ilk bölümden sonra bir düşüşe geçti yine. Bakalım ne zaman tekrar yükselecek. Son çıkan S13-E04'teki Brian'ın burnu ile çok eğlendim ama bölüm ilerleyen dakikalarda izlenirliğini düşürdü. 

- Supernatural'ın 10. sezonuna başladım (en son S10-E03'ü izledim) ama sizce de -SPOILER!!- Dean'in şeytan olma meselesi çabuk kapanmadı mı?

- Brooklyn Nine-Nine fena gitmiyor da altyazıları korkunç ne yazık ki. Keşke daha köklü bir çevirmen çevirse şu diziyi.

- Son olarak da nihayet The Sopranos'a başlayabildim. İlk bölüm çerezlikti. Bakalım ilerde ne kadar güzelleşecek :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder