6 Eylül 2014 Cumartesi

How I Met Your Mother - Alternatif Son

Not: Alternatif son dedim ama ben yine de uyarımı yapayım. İzlemediyseniz son sezonu bakmayın bu yazıya, spoiler alarmı :)






How I Met Your Mother'ın ilk sezonlarının çok başarılı olduğunu düşünüyorum aslında. Bir beş yıl önce sorsalar, en güzel dizilerden biri derdim fakat işleri sürekli tekrarlamaya başladıkça (Ted-Robin-Barney) sıkmaya başladı ve annenin bir türlü gözükmemesi daha da sinirlerimi bozdu. Yine de sonuna kadar izledim çünkü hak ediyordu. Yine de finalinde yapacağını yaptı ve anneyi 10 saniyede öldürüp, Robin-Ted aşkını yine alevlediler ve yine "Blue French Horn"u kullandılar. Küfrede küfrede kapatmıştım. Daha sonra hep şemsiyenin altında bitmesi gerektiğini düşündüm, herkes düşündü ve sonunda son çıkan dvd setinde istediğimiz sona kavuşmuş olduk. Buyrunuz: 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder