13 Kasım 2014 Perşembe

Suits - 2. Sezon İncelemesi



Vay vay neler oldu öyle yahu :) İlk sezondan daha başarılı bir kapanış yaptığını düşünüyorum. Tamam biraz geriden geliyorum ama arada başka şeyler izliyorum, çok dışlamayın :) Yetişirim zaten yeni sezon gelene kadar. Başları ilk sezona göre daha sönüktü ama iyice kendine bağladı artık dizi. Spoilerlara girmeden tekrarlıyorum: Bu diziyi izleyin!

SPOILER bölgesi, uzak durun :)




- Zaten diziye başlamadan önce Donna'nın kovulacağının haberlerini almıştım, canım arkadaşlarım sağolsun ama yine de üzdü yahu. (S02-E02) Bu güzelim karakteri diziden ayırsalardı zaten, diziyi izlemeyi bırakabilirdim. Şu dizide herkes bir tarafa Donna bir tarafa. Louis, Donna için ne hissediyorsa onun beş katı bende. Çok sürmedi gerçi gidişi ama yine de onsuz her bölüm bir işkenceydi :(

- Başlarda Daniel Hardman'ı çok abarttıklarını, bir şey çıkmayacağını düşünmüştüm. Zaten şirketten gelişi de, kovulması da kim vurduya gitti gibi oldu ama sonlara doğru iyice şahlandı kendisi. Tek kelimeyle süperdi. Daha bu karakter üzerinden iş yapılabilir aslında. Adam Grima Wormtongue'un avukat olmuş hali gibi :D Harvey ile olan tuvalet muhabbetinde (S02-E14) dediği: "Anyway you slice it, I'm gonna bleed you dry" sözüyle adam zirvesine ulaştı resmen. Gerçi aynı bölümün başlarında Donna'dan tokat yemeseydi iyiydi :)


- Şahsen Rachel'ı pek sevmiyorum. Keşke Mike, Jenny ile birlikte kalabilseydi. Neyse ne yapalım daha ilk bölümden belliydi böyle olacağı. En sonunda da dayanamayıp söyledi zaten gerçekleri. Kısmet değilmiş :D

- Mike'ın anneannesinin ölmesi çok kötüydü. Rachel'ın gelip ona vefat ettiğini söylediği anda mimikleri mükemmeldi Mike'ın. Çok duygusal bir andı. (S02-E09)

- Final bölümünde Jessica'nın Harvey'i tokatlamasına (Hardman'a yapılan gibi değil tabiii) ise bittim. Elbet Harvey bunu ona ödetir ama göreceğiz bakalım bir dahaki sezonda ne olacak :)


Not: Dizinin açılış müziğine tek kelime ile bayılıyorum. Diziyi izlemediğim günlerde mutlaka dinliyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder