27 Ağustos 2014 Çarşamba

Neleri İzlemeli?

      Dediğim gibi çok uzun zamandır bu işle uğraşıyorum ve çoğu diziyi bitirmeden bırakmıyorum. Paylaşacağım dizi listelerinden de ne kadar saçma şeyler izlediğimi anlayacaksınız. Öncelikle kendimce bir liste oluşturdum ki genel olarak nasıl bir zevkim olduğunu görünüz diye: 

1) Friends 











2) Dexter
3) Hannibal
4) Community
5) Parks and Recreation
6) It's Always Sunny in Philadelphia
7) Fringe
8) The IT Crowd
9) Veronica Mars
10) Lost
11) Vikings
12) The Walking Dead
13) Family Guy
14) Utopia
15) The Big C

       Belki son sıralar sürekli değişebilir ama ilk üçüm değişmez asla. Daha izlemediğim, izleyemediğim bir sürü dizi var ama şimdilik böyle benim için. Bu listeye bakanlar "La hani Breaking Bad, Game of Thrones" diyebilir. Hatta "Spartacus, Six Feet Under" falan diyenlerde olabilir.  Mazeretleri sıralıyorum:

1 - Breaking Bad'i bir sezon izleyip bıraktığım doğrudur. Büyük bir balon gibi geliyor ama içimde hep bir "Acaba hata mı yaptım?" sorusu var. 
2 - Game of Thrones çok başarılı bir dizi olabilir ama kitabını okuduğum için ne yazık ki yetersiz buluyorum.
3 - Spartacus. Hadi canım! Buna açıklama yapmaya gerek bile görmüyorum.
4 - Six Feet Under ortalama üstü bir dizi benim için sadece. Belki ilk yayınlandığında izlesem daha hoşuma giderdi ama şimdilerde çok bayık geliyor. 


       İşte ortalama bir izleyicinin dizi sıralaması böyle oluyor. Yeni diziler izledikçe yenilerim belki alt sıraları. Sherlock, House of Cards, Suits, Boardwalk Empire, Shameless, Black Mirror, Orphan Black listemi değiştirebilecek yapımlar ama daha izleyemedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder