29 Ağustos 2014 Cuma

True Blood - Goodbye Sucks: Final Sezonu

Çok ağır spoilerlar var bu yazıda uyarısı!!!




     Vay bee ilk çıktığı zamanlardaki heyecanımı hatırlıyorum da! Şimdi bittiğine inanamıyorum. Belki bir Dexter kadar sarsmadı beni bitişi ama iyiydik biz böyle. Patlayan vampirleri uzun bir süre özleyeceğim. İtiraf zamanı; sanırım Sookie'yi bile özleyeceğim (!). İlk andan itibaren absürtlüğün en üst noktalarında gezeceği belli bir dizinin bu kadar seveni olup ta yedi sezon götürmesi çok ilginçti, HBO'nun kalitesi sanırım. Bu dizinin yerini doldurmak zor olacak şimdi.




     Lilith meselesi hariç genelde başarılı konular bulduğunu düşünüyorum. Russell Edgington, Maryann Forrester gibi kötüleri bize kazandırdı bir kere. Aynı zamanda da Eric, Godric, Jessica, Pamela gibi klas karakterleri tanıttı bize. Kısacası yer yer sapıtsa da sevmiştim ben. Şimdi gelelim son sezona...

   
Russell Edgington'la Ana Haber Bülteni

      Son sezondaki hasta vampirler meselesi çok başarılıydı bence. Final sezonu için güzel bir konuydu çünkü; isteseler tüm vampirlerin kökenini kazıyabilirlerdi (Ha yapmayacakları belliydi ama yine de bir umut). Daha ilk bölümden Tara'nın ölmesini çok garipsedim ve Terry'nin cenazesi gibi beş yüz saatlik uğurlama yapmamalarına sevindim. Zaten sevmezdim Tara'yı ama yine kıyıdan köşeden hortladı. Çok saçmaydı o sahneler. İyi ki Lettie Mae ve Lafayette vardı da onların komik hallerini izleyebildik. Alcide'i de hemencecik öldürdüler. Sookie ile beraberken iyilerdi bence. Eric'in ölmesi gerekliydi ama kopamamış senaristler sanırım. Çığ tetikleme falan, bunlar saçma işler. Halkın ayaklanıp, silahlanması da ayrı komediydi. Mrs. Fortenberry'e bittim özellikle. Zaten en sevdiğim karakterlerdendi dizide. Gereksiz yere öldürdüler, sırf Hoyt'u geri getirebilmek için ki Hoyt'u hiç sevmezdim. Jessica ve Jason birlikte olsaydı daha iyi olurdu. Finalin yarısının düğün olması da ayrı bir rezaletti, Tara'nın cenazesinden kurtulduk ama Jess-Hoyt düğünüyle ağzımıza sıçtı senaristler. Daha sıkıcı olamazdı sanırım son bölüm. Üstüne bir de herkesi mutlu mesut göstermeleri, Sookie'nin kocasını göstermemeleri falan. Tam bir Türk dizisi gibi bitti.


        Bill'in ölüme yaklaştıkça insanlaşması ve Sookie'nin aklını okuyabilmesi duygulandırdı. Adam son ana kadar Sookie'yi düşünüyordu. Sookie'den kendini öldürmesini istemesi de güzel bir detaydı, sebepleriyle birlikte. Zaten bunların başına ne geldiyse bu salaktan geldi. Pam hislerimize tercüman olmuştu, bırakalım da son bir kere daha olsun:



          Japonlar, Bill'in sıkıcı geçmişinden uzuuuun uzuuuun bahsetmeleri ve Sam'in deli karısı bu sezonun saçma sapan işleriydi. Eric ve Pam'in geçmişi ise bir o kadar eğlenceliydi. Lafayette sonunda mutlu olunca da rahat bir nefes aldım. Adamın başına gelmeyen kalmamıştı. Sarah Newlin'den bahsetmem gerekirse; gözüktüğü her sahnede çok eğlendim. Budistim dediğinde mahvoldum. Noomi demiş bi de kendine ya ahaha :D Yine de sonu çok acı oldu. Üzüldüm şahsen. Final sezonun en ama en komik ve güzel sahnesinin ise Ginger'dan gelmesi mükemmeldi :D Kulak zarını patlatan çığlıklarını bile özleyeceğim.




           Vampiriyle, kurtadamıyla, şekil değiştireniyle, perisiyle, panteradamıyla(?), cadısıyla eğlenceli ve kanlı yedi sezon geçirttiğin için teşekkürler True Blood, seni unutmayacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder