17 Eylül 2014 Çarşamba

Suits - Tanıtım ve Birinci Sezon


Benim gibi laf sokmalı ve zekice yazılmış dizileri seviyorsanız eğer, bu yazıyı okumanıza bile gerek yok. Bu sayfayı kapatıp, hemen Suits'e başlayınız. Başlayın yani, güzel dizi harbiden. Son zamanlarda başladığım dizilerin en iyisi sanırım. 4 sezon olmak üzere 54 bölümü de var. Ohh bir ay kadar götürür valla. Beşinci sezonu da 2015 yazı gibi gelir.



                                                                                 
        Mike Ross                                                Harvey Specter

Mike Ross, gördüğünü bir daha unutmama gibi bir özelliğe sahiptir fakat bir türlü hayatta başarılı olamamıştır. Paraya ihtiyacı olduğu bir zamanda arkadaşı aracılığıyla yasadışı bir işe bulaşır ve bir anda kendini bir karmaşa içinde bulur. Daha sonra yolu başarılı bir avukat olan Harvey Specter ile kesişir ve Harvey, biraz da kendisine benzettiğinden dolayı, her şeye rağmen onu avukat olarak işe almaya karar verir.

Dizi ana konu olarak bundan ibaret. Genelde bölümler "Mike acaba yakalanacak mı?" ve "Acaba bu bölüm davayı nasıl çözecekler?" soruları üzerine kurulu. Genel olarak eğlenceli bir dizi. Sürekli olarak karakterler arası bir laf sokma yarışı döndüğünden dolayı sürekli bir mutluluk hali içinde izliyorum diziyi. Tek sıkıntım (en azından ilk sezon için) bölümlerin birbirinden bağımsız olması ve ana konu diye pek bir şey olmaması. Umarım bir sonraki sezon içinde güzel bir esas konu bulabilmişlerdir. 

Jessica, Mike, Donna, Rachel, Louis, Harvey

Dizide ayrıca birkaç tane yan karakterimiz var ve hepsi diziye ayrı ayrı tat katıyor: Harvey'den sınırsız bir şekilde nefret eden ve dizinin kıl karakteri Louis, Mike ile aralarında bir şeyler olur mu diye beklediğimiz Rachel, Louis ve Harvey'e zor anlar yaşatan patronları Jessica ve dizinin benim için en başarılı karakteri Donna. Donna'yı, onun için ayrı bir yazı yazabilecek kadar çok sevdim. Dizinin en eğlencelisi kesinlikle. Harvey'e olan bağlılığı ve hazırcevaplılığı beni benden alıyor. En çok güldüğüm sahnelerde genellikle Donna oluyor. 



Yazıyı hala okumaya devam ettiyseniz tekrarlıyorum; BU DİZİYİ İZLEYİN :) Bu diziyi tıp okumaya başlamadan önce izlemiş olsaydım, avukat olacağım diye tutturabilirdim. Zaten Dr. 90210 izleye izleye Plastik Cerrahi istemiştim, bu dizinin neyi eksik :)

 Yazının devamında birinci sezona dair kısa spoiler içeren bir yorum yapalım:



Dizide aslında spoiler olabilecek pek bir şey yok pek. Zaten genelde olaylar o bölümler içinde olup bitiyor. Daha ilk bölümde Mike'ın Trevor'a söylediği lafla bağlandım diziye.

TrevorYou know I don't want to live in a world where we're not tight.
Mike: Then kill yourself 

Birinci sezonda en sevdiğim bölüm 11. bölümdü. Harvey'nin ikilemini görmek çok iyiydi ve ayrıca bölüm sonundaki "Yanlışlıkla hapse atmışım" laflarıyla beraber, ikinci sezonun kapılarının açıldığını düşünüyorum. Daha sonra sezon finalinde Trevor, Mike'ın arkasından iş çevirip onu ispiyonlaması da sonuna kadar haklıydı. Sen adamın sevgilisini çal, sonra da söyleme ve adamın hayatına karış sürekli. Mike'tan hiç beklenmeyecek davranışlar. Zaten Jenny ile ayrılıp ne zaman Rachel'la birlikte olacaklar diye düşünmüyor değilim. Her ne kadar saçma sapan hareketler yapsalar da ikisini de seviyorum.

Bu arada Louis'i çok sevmesem de, Harvey elemanı ezdikçe üzülüyorum. Harvey'e de pek ısınamadım zaten :) Ayrıca alttan alttan Donna-Harvey ilişkisi mi geliyor ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder