13 Aralık 2014 Cumartesi

En Sevdiğim Karakterler



Uzun zaman yazı yazmayınca siz okuyucularımı bloguma çekebilmek için böyle listeler hazırlıyorum ki daha çok ilgi gösterin :) O da kalsın, bu da kalsın, şunsuz olmaz derken derken 25 karaktere çıktı. Buyrun alalım listeme:

Panda ne alaka derseniz, benim takıntım var şu tatlı hayvanlara :) Bir değişiklik olsun, tatlı gözüksün yazı diye bunu koymaya karar verdim. Şunun tipe bakın :D






1) Phoebe Buffay - Friends


Kendisini sevmemek mümkün değil. Dizi tarihinin gelmiş geçmiş en tuhaf karakteri olabilir. Phoebe denince aklıma gelen ilk sahne kesinlikle Miss Pacman oynarken çıldırdığı an :D


2) Dexter Morgan - Dexter


Ah ulan Dexter! Öyle bitmeyecekti bu dizide neyse artık, tamam sakinim. Dexter denince aklıma ilk gelen replik "Tonight's the night" ve AĞIR SPOILER - Rita'yı küvette, Harrison'ı kanlar içinde bulduğu sahne geliyor. Bir ara da favori Dexter kötülerimi mi sıralasam ne dersiniz?

3) Leslie Knope - Parks and Recreation


Listeme yeni giren karakterlerden birisi. Bayılıyorum bu kadına. İşine olan bağlılığı, sevecenliği ve arkadaşlarına olan sevgisi mükemmel! Gerçek hayatta Leslie gibi bir arkadaşım olmasını çok isterdim. Leslie deyince aklıma ilk gelen sahne Model Birleşmiş Milletler'i düzenlediklerinde Ben'e sert çıkışı: "The only thing I'll be waving is your decapitated head on a stick in front of your weeping mother!"



4) Hannibal Lecter - Hannibal


Mads Mikkelsen abimiz tüm karizmasıyla Hannibal Lecter karakterini göklere çıkartıyor dizide. Tek kelimeyle mükemmel! Hopkins'in yeri ancak bu kadar doldurulabilirdi. Kendisinin iştahla yemek yapışı gözlerimin önünden gitmiyor. 

5) Daryl Dixon - The Walking Dead


Zombilerin azılı düşmanı! Elindeki okuyla, dizinin karizması. Diziyi orjinal kılan ender karakterlerden. Seviyoruz kendisini :) 

6) Veronica Mars - Veronica Mars


Kristen Bell'e ilanı aşk ettiğim dizi. Mükemmel senaryosuyla tam bir underrated dizi. Veronica dendiğinde aklıma şarkı söyleyerek göz dağı verdiği sahne gelir: 



7) Joey Tribbiani - Friends


Tek bir cümlem var size: How you doin'?

8) Pamela de Beaufort - True Blood


Bu gifi daha öncede kullanmıştım ama ne yapayım bayılıyorum bu sahneye :D Sen çok yaşa Pam! Vampir gibi vampir. Eric'e olan bağlılığını yediğim. Dizideki en mantıklı karakterdi kesinlikle.

9) Walter Bishop - Fringe


Şu diziyi izleyip de Walter'ı sevmeyen biri varsa mümkünse hiç bahsini bile açmasın benim yanımda. Dahi delilerin canlı kanıtı :) 

10) Ron Swanson - Parks and Recreation


Listeme yeni giren karakterlerden biri daha. Düz adam :) 

11) Stewie Griffin - Family Guy


Lois! Lois! Lois! Lois! Lois! Lois! Mom! Mom! Mom! Mommy! Mommy! Mommy! Mama! Mama! Mama! Ma! Ma! Ma! Ma! Mum! Mum! Mum! Mum! Mummy! Mummy! Mumma! Mumma! Mumma! :D 

12) Ellie Torres - Cougar Town


Bayılıyorum bu kadına. Dizinin huysuzu. Soktuğu laflar olmasa diziyi izler miyim emin değilim. 

13) Abed Nadir - Community


Görebileceğiniz en nerd, en hayalperest, en uyumsuz insan belki de. Bir o kadar da sevecen ve iyi niyetli. Community'nin bir numarası. Filmlerden ve dizilerden yaptıkları referanslara bayılıyorum.

14) Samantha Jones - Sex and the City


Şu aptal diziyi bana izleten karakter. Seksapalitesine öldüğüm :D Dizinin komedi adına tek unsuru neredeyse.

15) Donna Paulsen - Suits


Suits'i götüren kadın. Hazırcevap, zeki ve güzel. En sevdiğim :) 

 16) Cathy Jamison - The Big C


Laura Linney'i çok severim zaten, bu dizide ise inanılmaz bir yere geldi kalbimde. Birinci sezon finalinde oğlu için yaptığını asla unutamayacağım sanırım.

17) Desmond David Hume - Lost


Aksanlı aksanlı: See Ya In Anotha Life, Brotha !

18) Eric Northman - True Blood


Sookie ile olan muhabbetleri Pam gibi beni de çıldırtsa da vampir karizmasının en üst noktası bu adamdır.  

19) Theodore "T-Bag" Bagwell - Prison Break


Daha yabancı diziler bu kadar popüler değilken Prison Break'te caniliği ve şerefsizliği ile dizi dünyasına güneş gibi parlamıştı. Ne yalan söyleyeyim şu dil hareketini ara ara yapardım diziyi izlerken :D Bir de klasik esprim cebimi çıkartıp, millete tuttururum. Deneyin ve arkadaşlarınızı seçin :D

20) Tyrion Lannister - Game of Thrones


Diziyi izleyen herkesin bayıldığı karakterlerden biri. Kitabı okuyanlarda ise apayrı bir sevgi seviyesinde. Joffrey'i tokatlayan küçük adam. Zekası ile o tahtta oturması lazım aslında da neyse sustum. 

21) Jessica Hyde - Utopia


- Where is Jessica Hyde?

Not: Diziyi geri getirin kitapsızlar :( 

22) Eric Cartman - South Park


Respect my authoritah! South Park'ın sömürdüğü karakter. Diğer tüm karakterlere Cartman'ın yanında ezik ve gereksiz kalıyor. 


23) Floki - Vikings


Listeme girebilmek için çatlak olmak büyük bir şart gibi neredeyse. Floki seni de unutmadım :)

24) Sarah Linden - The Killing


Seveni azdır herhalde ama ben her aldığı vakaya kendini kaptırmasından çok etkilenirdim. Bir sonraki işini merakla bekliyorum. 

25) Peter Griffin - Family Guy


Kapanışı da Peter'la yapalım. Stewie ile birlikte döktürüyorlar dizide. Saçma hareketleriyle Family Guy olmayı hak ediyor :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder