11 Aralık 2014 Perşembe

The Wrong Mans - Tanıtım ve Birinci Sezon



İngiliz dizilerini sevme nedenim kısa sürmeleri, sevmeme nedenim ise yine kısa sürmeleri. Yine de izliyoruz tabiki çünkü orjinal işler çıkartıyorlar. Zaten Amerikalılar da hemen çalıyor dizileri. Bakalım bunun yeniden yapımı ne zaman çıkacak :) Tamamen şans eseri başladım bu diziye. Adını bir yerde gördüm ve aynı gün başladım. Zaten iki günde bitti. Toplamda otuzar dakikadan altı bölüm olunca sadece. İlk bölümüyle çok cezbetmedi beni ama sonradan dizi açıldı ve bayağı hoşuma gitti. Hangover serisine benzettim genel olarak. Komedi severlerin bir göz atmasını öneririm. Aynı zamanda içinde aksiyon ve gerilim de var :)





Dizi sessiz sakin adamımız Sam'in bir trafik kazasına şahit olması ile başlıyor. Daha sonra kazanın olduğu yerde, çalmakta olan bir telefon buluyor ve telefonu açtığında "Beş buçuğa kadar burada olmazsan, karını öldüreceğiz" cümlesiyle karşılaşıyor. Tabi iş bununla kalmıyor ve bir dizi talihsiz olaylar serisiyle daha karşılaşıyor. Buradan sonra söyleyeceklerim dizinin tadını kaçırabilir o yüzden konusu bu kadar yeterli bence.


Sam: Dizimizin şaşkın elemanı. Başına gelmeyen şey kalmıyor. Sevgilisinden yeni ayrıldığı yetmiyormuş gibi, onun hizmetinde çalışmaya devam etmek zorunda, işi de tehlikede ve bir de üstüne tuhaf olaylar serisine karışıyor. 



Phil: Sam ile arkadaş olabilmek için sürekli çabalıyor ve bu telefon konuşmasının hayatında yeni bir sayfa açtığına inanıyor. Bir kahraman edasıyla ön saflara atılıyor ama her seferinde eline yüzüne bulaştırıyor.



Birinci Sezon İçin Spoiler Çizgisi

İlk bölümünde çok bağlanamadım diziye fakat ikinci bölüm aşırı eğlenceli. Hele ki Sam'in slogan bulduğu sahnede yarıldım. Scarlett'a bayıldım, dizinin en aksiyonlu işiydi :) Sam'in sevgilisi ile olan muhabbeti biraz klişe ve gereksizdi fakat böyle olaylar her dizide oluyor ne yazık ki. Dizide hiç beklemediğiniz anda pat diye bir şey oluyor ve bunu seviyorum. ( mesela Ajan Jack Walker'ın öldürülmesi) Dizideki en favori sahnem ise Milan'ın evinde geçen sahnelerdi. Hele Sam'in dans ettiği sahnelerde gülmekten kırıldım :)

Bakalım ikinci sezonda neler bekliyor bizi. Tadımlıklara buradan alalım: Teaser 1, Teaser 2








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder