3 Ekim 2014 Cuma

Kısa Kısa



- Bir yazıma da Friends ile başlamayayım ama denk geliyor vallahi :) Geçenlerde Friends'in 20. yılı olması nedeniyle "The One With 236 Seconds" ismiyle eski bölümlerden bir kolaj yayınlandı ve izlerken değişik duygulara yönlendirdi beni yine. Bu dizi şu kadar saniyeyle hala etkiliyor ya beni helal olsun :/ Buyrunuz:







- Brooklyn 9-9 izleyenler var mı bilmiyorum ama başlasanız iyi olur. Ona da bir tanıtım yapıştırırım ilerde. İkinci sezonu bomba gibi başladı yine kahkahalarım havada uçuştu :D Adamlar bir trambolin sahnesi yapmış, gülmekten yarıldım.


- Family Guy da 13. sezonunu çok başarılı açtı. En sevdiğim animasyon dizisi olarak hala tahtını koruyor. Bu bölüm herkesin ilgisini çekebilir çünkü The Simpsons'la bir cross-over bölümü yaptılar. Hem de tam 43 dakika! Özellikle Homer-Peter, Bart-Stewie sahneleri çok iyiydi. Mutlaka izleyiniz.




- True Detective'in geçen sezonunu çok başarılı bulmasam da güzel bir katil hikayesi izletmişti bize. Balondan ünlü Matthew McConaughey'i bile izlenebilir kılmıştı. Hadi bu adam neyse de ikinci sezonda Colin Farrell varmış. İlk başta dedikodu olarak düşünmüştüm ama bildiğin kesinmiş. Şimdi bu dizi oyunculuk olarak ikinci sezonda sıçmayacak mı? Bu seçimi kim yapmış? Yanına bir de Rachel McAdams'ı vermişler. Neden yani? Hadi bakalım kolaysa şaşırt beni True Detective!


- Black Books'u nihayet bitirdim. Bernard Black'i izlemek harici pek bir şey bulamadım dizide. Dizi tarihimin karanlık sayfalarına doğru hızla gönderiyorum. Hele öyle final mi yapılır ya? Ne olduğunu, bitip bitmediğini hiç anlamadım bile. 

- Bu arada Rectify diye bir diziye başladım, onunla ilgili görüşlerim için tanıtımını bekleyiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder